Bilder

Nu sitter jag här igen, WOW! :) Stör mig fortfarande på Stoffes tangentbord, men musen är ju värst! Den har en knapp på sidan som gör att man går tillbaka till föregående sida igen. Denna råkar ju jag trycka till hela tiden. :P

I veckorna som gått så har pappas årsdag kommit och gått, så även hans födelsedag. Jobbigt är ju bara förnamnet.  Jag och mamma blev inbjudna av kyrkan att gå i en sorgegrupp. Vi tackade ja och har i sex veckors tid gått dit varje torsdag. Förra torsdagen var sista gången. Det har varit skönt att prata med andra som sörjer, när vi bollat tankar med varann så har både jag och mamma insett att vi är helt normala som tänker och känner som vi gör. Eller så är alla andra lika galna som oss, så kan det ju också vara.

Jag lovade ju för ett tag sen bilder på sovrummet och hallen så fort vi målat om, det ska jag lägga upp nu. Bortse från de fula plastgolven bara. ;) Vi har också målat och möblerat om i vardagsrummet, men där är inte färdigt än.


Hallen







Sovrummet.










Stoffes sida av sängen.


Min sida av sängen.



Kommentarer
Postat av: Petra

Vad fint ni har! :)

2011-03-18 @ 11:49:15
URL: http://superpetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0