Rubrik saknas :)

Slutade jobba sex, har handlat hem lite mat och ska nu bara slöa framför datorn och teven... stoffe slutar inte förrän 23:15! :(

Min kropp har blivit helt störd tack vara dom nya tabletterna... har mensvärk och det liksom gör ont i slidan... alltså i benet, heter det venusberg? Ja det gör iallafall ont, det strammar till emellanåt... jag har iallafall slutat blöda, eller ja, det var ju aldrig rött blod, bara rosa brunt blod... ja jag vet, skit äcklig information, haha. Men jag skäms inte för mycket, det får ni bli vana vid. RMC har fortfarande inte hört av sig. :( Är väl typ 4:e veckan nu? Ja det är egentligen inte lång tid, men har man försökt bli gravid i över två år, så är det väldigt lång tid. Sen när man väl blir gravid, då ska man gå och oroa sig för missfall och missed abortion, sen ska bebisen bakas i 9 månader innan den kommer ut och kan bli kramad och pussad på. Så fyra veckor är ju skit mycket. Om man räknar med all annan tid tills bebisen faktiskt kommer. Men en sak i taget...

Nog babblat. :) Puss

Kommentarer
Postat av: emeliehjaertajonas

Nej, nu får de ringa!!!!!

2010-11-16 @ 16:16:55
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0