Ostabilt

Fredagen spenderades med Sara och Rickard. :) Vi köpte lite godis och hade mysigt. :) Efter det körde vi en runda till kanalen i höllviken. Har många fina minnnen därifrån.
Och vilka fina hus där är, man blir ju riktigt avundsjuk!

Efter det körde vi hem, jag var trött. Stoffe gick ner till David. (Han bor under oss nu.)
Och han hade fest, så jag fick sova bredvid en öl luktande älskling inatt.
Och idag ska han jobba. :( Vet inte vad jag ska hitta på då, han slutar inte förrän nio ikväll. Men får väl ringa en kompis. :)

Jag vet att jag är tråkig nu för tiden, vill aldrig hitta på något. Förlåt för det.
Men efter att pappa gick bort, så känns ingenting roligt längre. Inte på riktigt. Det är jobbigt vissa dagar att umgås med människor, för att mitt humör går så mycket upp och ner... Som igår t.ex när jag och stoffe var och handlade. Vi var på Willy´s, och jag ville ha frukt. När vi står där och jag plockar vindruvor (pappa älskade vindruvor) så saknade jag pappa så mkt att jag trodde jag skulle ramla ner på golvet av en hjärtattack. Fick anstränga mig enormt mycket för att inte börja gråta mitt i affären. Tänk att något så litet kan göra så ont...
Så ni måste ha tålamod med mig, vänner. Ni vet att jag tycker så himla mycket om er.
Jag är bara ostabil, just nu.


Thomas och Boss.

Kommentarer
Postat av: Robin =)

det är okej mallisen :) du har alltid varit ostabil :D

2010-05-08 @ 13:39:29
URL: http://facebooook

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0