Knight and Day

Ikväll blir det bio med älskling,vi ska se "Knight and Day". Den verkar ju bra. :)

Kattungarna har börjat springa runt ordentligt nu och det ser så gulligt ut. Vi har faktiskt funderat på att behålla dom. :) (De är två stycken.) Men vi får se... Var en kompis som skulle ha en av dom, men vet inte om hon ändrat sig nu när vi är osams. Men ska hon inte ha katten så behåller vi kanske den. :) Ska försöka lägga in bilder på dom ikväll, om jag orkar. Dom är ju så pyttenytte små med sina små tassar och gulliga puff ansikten. Haha... Mamma säger alltid till mig "ja alla kattungar är söta, men dom blir stora sen". Men jag tycker stora katter är lika söta som små. Faktiskt. Jag är nyfiken på att se hur kattungarna kommer se ut när de är vuxna. Den randiga blir nog en riktigt tjockis. Han är redan det nu. :) Jag älskar små tjocka katter. Det är så gulligt. (Om dom är friska, såklart... Ska ju inte vara någon hälsofara.)

Oj blev många smilisar :) Men jag är på bättre humör idag, hoppas att det håller i sig.
Saknaden efter pappa är alltid så svår att det känns som att jag ska gå sönder i tusen bitar.
Alla dagar är det så. Vissa dagar är bara mindre jobbiga. Idag är en sån dag. Tack och lov!!!

Hoppas alla får en bra helg. Slänger in en smilis till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0