Give me a break!!!

Känner mig så jävla stressad och pressad. Och deppig. En riktig skit dag alltså. Blir trött bara av tanken på att vi ska flytta snart. Jag orkar inteeeeeee! Jag kan inte ens fejka ett leende idag. Jag orkar inte bry mig.  Jag vill bara gräva ner mig själv i ett hål och aldrig komma upp igen. Jag försöker komma på något jag kan se framemot. Men kommer inte på något. Min födelsedag bävar jag inför. Det kommer göra så ont att inte ha pappa där.

Måste ringa till gyn också snart och hämta ut mitt jävla recept... Men... egentligen... What's the point? Dom funkar ju inte. Sen att hon inte fattar det är en annan sak. Är så trött på det nu. Ska ringa och ge henne ett ultimatum. Ja det ska jag fan göra. Antingen så får hon ge mig pergotime + spruta, eller så bytar jag gynekolog. Kanske inte är en förlust för henne att jag bytar, men jag hittar hellre en annan gynekolog som tar oss på allvar... Man får inte ens gå på pergotime så länge som jag gått nu. Jag har gått  16 mån. Man får gå MAX ett år.

AHHHR!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0