:)

Ja, som jag skrev igår, så blev det bad i sjön med en massa vänner igår. :) Var riktigt kul, och skönt! Roligare när man är ett stort gäng, det är inte så ofta man ses nuförtiden. :( Jag svalde för mkt vatten igår, ni vet när det kommer i näsan och det svider som satan i hals, näsaoch ögon? Så fick jag flera gånger igår, så nu har jag sjukt ont i halsen. :D

På Janstorps loppis hittade jag en liten söt bordslykta, två sänglampor och en vas. Mamma hittade lite prydnads saker. Stoffes farmor köpte bebis saker till oss... haha hon är så söt.  Jag längtar så sjukt mycket efter den dagen då vi kan äntligen kan säga orden "vi är med barn". Jag kommer vara världens lyckligaste människa. Vill så gärna bli gravid nu!!!

Vi stannade väldigt länge vid sjön igår, så att vi var sist därifrån. Där var en liten tjej på 10 år med sin kusin som var 13. Hon var inte blyg, utan simmade fram till mig och sa att vi inte fick åka hem, för hon ville leka. HAHA! Hon var så söt. Hon ställde tusen frågor och vi busade i vattnet. Sen fick hon och Stoffe för sig att dom skulle leta efter musslor. Då ville inte jag vara med längre! :P  När vi sen gick till bilen så la Stoffis sin arm runt mig och sa "jag längtar tills vi också har ett litet busbarn".  Det är till honom jag längtar mest till att få säga att jag är gravid. Att få se lyckan i hans ögon när jag säger att han ska bli pappa. Han kommer bli världens bästa far. (Efter min då!)

Åh, glömde nästan, Stoffe var enormt romantisk igår, han låg i sängen efter han rökat och sa "himlen är så fin nu, jätte mkt stjärnor som lyser. Man blir lycklig på något vis. Man har världens finaste fru, och ett underbart liv."
Naww, han är så gullig min lille man. :) Han kan vara romantisk när han vill.

Jaja, nu ska vi snart iväg till hans morbror, vet inte vad vi ska hitta på.
Hoppas att ni haft en bra helg, min har varit jätte bra. :)

Kommentarer
Postat av: Malin Newton

Hej gumsan! Newhell här =)

Tänker på dig ofta... Undrar hur det går för er och hur du repat dig, har hållt mig lite borta då jag vet sorg kräver tid och inte något man vill riva upp...

hur som helst hoppas du mår rba och att livet leker! =)

Kram!!

2010-07-19 @ 13:23:26
URL: http://newhelllove.blogspot.com/
Postat av: emeliehjaertajonas

Det kommer snäckan! Inget du vill höra, men det kommer. Snart kommer den dagen då du kan skrika ut det till hela världen om du vill :)



De finaste barnen tar längst tid att göra :)

2010-07-22 @ 11:04:57
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0