Julen 2010

Nu är julen äntligen över... tog ner julgranen igår, orkar inte se den. Den skriker liksom "pappa är inte här denna julen". Så jag tog ner skiten...

Julen var sådär... den var väl okej. Naturligtvis skit jobbig och näst intill olidlig, men det var okej.
På julaftons förmiddag åkte vi till babys föräldrar och dom fick öppna sina klappar. Sen pratade vi lite och såg kalle anka, sen körde jag och älskling till kyrkogården. Mina syskon och mamma skulle mötas oss där. Så satte vi två gran girlanger på graven, med kulor och glitter, änglar m.m. Var jätte fint. Jag satte en liten blinkande tomte också, så pappa fick lite julbelysning också. (Jag älskar dig)

Efter kyrkogården körde vi till min syster och åt middag, öppnade julklappar och åt gröt. 
Runt nio tiden började vi bli trötta och skulle köra hem, men på vägen hem så bestämde vi oss för att stanna till hos babys mormor och morfar. Linda+familj (stoffes moster) och Jonas+familj (stoffes morbror) firade jul där. Vi spelade lite kinect på xboxet, dom dansade. Det var roligt, faktiskt.... sen vid elva körde vi hem, sjukt trötta och gick och la oss nästan direkt. På juldagen var vi hos hos svärisarna och åt julmiddag. Sen spelade jag och Petra (stoffes syster) Super Mario ända till elva på kvällen innan vi körde hem... älskar det gamla super mario... Stoffe och David (stoffes lillebror) och Thomas (petras pojkvän) spelade wow när vi spelade mario... Köpte massa kläder på mellandagsrean i söndags, här i stan. Sen körde jag, älskling och hans syskon in till Malmö, och handlade på Entré. Köpte många fina kläder inne på newyorker. Stoffe köpte ett hemma biosystem.

Så nu är denna julen äntligen över.
(Jag saknar dig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0