Nytt hem

Jag har inte skrivit på länge, men det är för att vi har flyttat nu och hade inget internet. Det kom igång igår, och då skulle det egentligen vara igång redan den 1 augusti, när vi flyttade in. Hem telefonen funkar fortfarande inte, fast att teknikern som var här igår sa att den skulle komma igång om tio minuter. Jo visst... SUCK!

Mamma har lovat att hon ska följa med till gynekologen nästa gång jag får tid dit (förhoppningsvis nästa vecka), och om gynekologen då fortfarande vägrar ge mig pergotime tillsammans med Ovitrelle så skulle mamma slå ner henne. Det hoppas jag i för säg att hon inte gör, men skälla på henne kan hon ju göra.

Ja suck och skit... Tänker mkt på lilla Vicky som fött sin fina Zander! Fy satan vad avundsjuk jag är på henne :) Är så glad för er skull. Hoppas det är min tur snart...



Kommentarer
Postat av: emeliehjaertajonas

Oh snäckan! Så ledsen jag blir när jag läser ditt inlägg :( Tänker på er och hoppas att ert plus snart kommer! Vet ingen som förtjänar det mer.



Kom och tänka på ett talesätt precis:

De finaste barnen tar längst tid att göra

2010-08-21 @ 09:39:03
URL: http://emeliehjaertajonas.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0