<>

Fick mammas laddare till datorn, för hon ska köpa ny sen hennes kraschat. Känns skumt att sitta vid sin egen dator igen. :S

Hade seriöst världens äckligaste dröm i natt, mådde skit dåligt när jag vaknade. Förstår inte varför jag fortfarande drömmer om det ibland när det gått så många år sen det hände? Det skumma var att i slutet av drömmen så jagade en massa människor mig och skrek "sluta spring från det". Ett tecken kanske?

Nu sitter jag iaf här och mår inget vidare idag alltså. Mycket som känns och bränns, saker jag vill glömma, saker jag vill komma ihåg. Saker jag vill förlåta, saker jag inte kan. Saker jag ångrar att jag gjort, sånt jag ångrar aldrig blev av. Jag önskar att jag vore en sån som inte tänker alls. Jag tänker för mycket. Jag suger på ord folk säger, suger till mig som en svamp allting och försöker lagra och sortera i huvudet.

Det gjorde liksom ganska ont, det där du gjorde.
Nu vet jag inte vad jag känner riktigt.
Vet bara att det känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0