Toodeloo

Det är ju inte direkt svårt att se när min bergochdalbana kommit här i bloggen. Blir långa pauser emellan inläggen ibland, sorry. Har deppat ganska mkt över det här med pergon, att vi får vänta en hel månad till. :( Och jag ser ju inte direkt fram emot att pusha på gyn att ge mig sprutor, jag är en liten fegis.

Nåja, har jag berättat att vi (peppar peppar ta i trä) ska till gekås (ullared) denna månaden? Om vi inte får några oväntade räkningar så ska vi dit. :)  Ska köpa lite bebissaker till Petra (väninna som är gravid i v27) också, ska bli roligt. :) Älskar att handla småttingsaker! Sen blir det lite kläder, heminredning med mera. Mamma ska antagligen följa med. Kanske lillsyrran också... hon skulle titta på bebissaker hon också. Ja ni undrar kanske efter inlägget där jag fått veta att hon var gravid, hur det känns nu? Ja det känns... okej. Det var en stund av avundsjuka och förtvivlan. Men jag står fast vid att hon verkligen inte är något mamma material. Jag hoppas att hon mognar tills bebisen kommer. Tycker så synd om min mamma, vi vet ju alla att det kommer bli hon som får ta hand om bebisen, och köpa alla saker som behövs. Men jag har bestämt mig för att inte lägga mig i. Mamma är en stor flicka, hon måste kunna stå upp för sig själv, för det hjälper inte att jag gör det.

Älskling jobbar kväll denna veckan, så jag är ensam hemma med djuren. Lufsen är lös i magen, så här var hundbajs i hela köket. :( Inte roligt att vakna till klockan sju på morgonen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0