Rubrik saknas

Det var mysigt igår när stoffe kom hem,  tända ljus överallt, lagad mat och efterrätt, vi bara mös och njöt av varandras sällskap. Båda två var trötta efter jobb så vi gick och la oss ganska kort därefter, men imorgon är båda lediga och då ska vi förhoppningsvis hitta på något roligt.

Jag känner att jag verkligen behöver något att se fram emot just nu. För allt är så deppig och eländigt och jag behöver något att längta till...


Har gått och nynnat på en låt hela veckan som jag, mamma och pappa brukade sjunga och nynna... (ja finns många) Kunde inte komma på vad den heter, men hittade den imorse, och jag började gråta direkt.. konstigt att en låt kan väcka så mycket olika känslor... eftersom att mamma och pappa alltid lyssnade på musik när jag var liten, så förknippar jag så mycket musik med dom, och deras kärlek till mig... hela min barndom är förknippad med diverse artister och låtar... kan dock inte hitta den på youtube, men det är iallafall Danne stråhed med Wizex - störst av allt är kärleken. Nu när jag lyssnar på den så kan jag höra mamma och pappas röster i mitt huvud som nynnar till den medans dom kramas och pussas... (saknad,saknad,saknad.)

Störst av allt är ändå kärleken
mest av allt vill jag behålla den
Vi kan bygga den på framtiden
där tror jag den håller länge än
Om du saknar mig ikväll igen
då ska du veta att jag längtar hem
Störst av allt är ändå kärleken
mellan dej och mej min hjärtevän



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0