Jobb

Samtalet igår hos psyk gick bra, ska träffa en psykolog den siste, och en doktor på onsdag och diskutera medicin. Jag grät under hela tiden, speciellt när jag pratade om pappa. Det var så jobbigt att jag fick hjärtklappning.

Efter det  gick jag hem till mamma, sen gjorde hon smörgåstårta, MUMS. :) Fick ett samtal från Hemfrid, och ska komma på jobb intervju idag halv fem. AHH. Håll tummarna för mig. Jag är sjukt nervös. Hatar intervjuer... Man vet aldrig vad man ska ha på sig, vad man ska säga...  Att "vara sig själv", funkar inte riktigt hos alla chefer...

Två dagar till sen kan jag ringa gyn och tjata om annan behandling. Eller pergotime tillsammans med ovitrelle.
Ja det är dyrt, men jag lägger gärna dom pengarna för att få ett älskat barn. Har inte så många alternativ kvar sen, sen är det liksom IVF, och jag vill inte in i den cirkusen...

Efter jag varit på intervjun ska jag hem till mamma igen, ska sova där. Stoffe jobbar ju kväll hela veckan. :( Höll på att glömma! Vi såg bio igår också, jag, stoffe och hans morbror. Vi såg Robin Hood. Den var värdelös.
Totalt värdelös. Två timmar av mitt liv jag aldrig kommer få tillbaka, gick till denna totalt värdelösa film. Se den inte. Gör det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0