:)

Har kollat runt lite på gamla klasskamraters bloggar, facebooks med mera... Shit, vad alla vuxit upp! Det fattade jag väl, såklart att de skulle ha gjort, det är ju inte bara jag som åldrats. Men ändå!
Känns som det var igår man gick i gymnasiet, till och med förskolan!
Det gör mig lite deppig. Jag vet inte varför. Jag tror det gör mig deppig att tiden går så fort.
Att man växer upp, växer ifrån. Växer ifrån varandra och sig själv.
Det gör mig lite deppig.

Älskling jobbar,och jag har sjukt tråkigt! Tänkte ringa sara och Rickard och fråga om jag kunde komma en sväng, men jag orkar inte idag heller. Jag vet, jag är tråkig. Men det är dom där jävla pergotime tabletterna, jag har konstant huvudvärk och illamående. :( Buhu, stackars mig. Ska inte gnälla mer nu, jag lovar!
En hyresvärd ringde innan och frågade om vi var intresserade av en 4:a! Herregud tänkte vi först, det är alldeles för stort för oss... Men så sa han att fyran var liten, 79kvm. Så det är som en trea ungefär...
Hyran låg på 5600/mån, så det kanske är värsta rucklet... Men vi ska titta iaf. :) Han skulle ringa ikväll eller i veckan, så fort han fått tag på dom nuvarande hyresgästerna.
Håll tummarna för att den är fin, trots den billiga hyran!

Imorgon blir det vul. :) Hoppas hoppas hoppas att det går som jag vill.
Äggblåsan borde ju ha växt till sig och släppt sen förra torsdagen!
Dom ska ju växa 2mm på en dag ungefär... Så min blåsa borde vara runt 22mm idag...
Jaja, vi får se hur det går. :)

Och Isabelle, jag tänker på er med, och hoppas att allt är bra. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0