Trouble is a friend of mine

Känner mig väldigt väldigt osocial just nu. Eller ja, jag har känt så ett bra tag. Och allt verkar så litet och betydelselöst. Man läser och hör om vänner och bekanta som tjaffsar och den sa det och hon sa det och fan vet allt... Vad är meningen? Jag bryr mig inte. Ingenting är viktigt längre.

Jag inser att bloggen blivit deppig, men som jag skrivit förr, så skriver jag den endast för min egen skull. Det är terapi för mig. Det är att bevara minnen. Det är inte för er som läser. Så orkar ni inte med det, så läs inte.
Du vet vem du är...

Älskling jobbar, och jag blev lovad igår att vi kanske skulle gå på bio ikväll. :) HOPPAS! Vill se komissarie späck. Den verkar vara bra. Vi köpte ny bil igår förresten, en kombi bil. Skönt när man ska ta hundarna med sig nånstans, eller när man ska shoppa. :)

Någon som kan berätta hur man lägger in youtube klipp? Ni är ändå rätt många som läser min blogg, så nu får ni fan kommentera och berätta hur man gör. NU.


NU!

He's there in the dark
He's there in my heart
He waits in the wings
He's gotta play a part
Trouble is a friend
Yeah
Trouble Is a friend of mine
So don't be alarmed
If he takes you
By the arm
I won't let him win
But I'm a sucker for his charm
For his charm
Trouble is a friend
Yeah
Trouble Is a friend of mine
Ahh



Kommentarer
Postat av: Emelie

11 dagar efter du publicerade så kommer jag med svaret!

Inne på YouTube finns det en knapp som heter <Bädda in> (Embed om du har engelska inställt) under videon som du vill lägga in här, klicka på den. Välj om du vill ha ram runt, ha med liknande klipp när den är slut och vilken färg.

Sen kopierar du den koden och inne i inlägget du skriver och ska sätta in klippet klickar du på HTML-knappen i verktygsfältet ovanför skrivrutan, där klistrar du in koden och trycker på den gröna knappen i vänstra hörnet nere i HTML-rutan.

Klart!

:)

2010-06-21 @ 15:33:02
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Vicky

Hej Malin.



Du skriver väldigt väldigt bra i dina bloggar... Såpass att ja uppriktigt sagt blir väldigt illa till mods o tårögd. Jag känner verkligen sorgen o smärtan inom dig när du skriver. Du ska aldrig ursäkta dig el ngt liknande för att din blogg blivit deprimerande... de är väl det du har bloggen till, att skriva o få ut allt som man inte annars får ut? Själv är ja likadan som person... ja har alltid använt mig av min blogg. Inte för att få folks empati, inte för att folk ska tycka synd om mig, inte för att roa andra personer med vad jag skriver för ja skiter rent av i va folk tycker om min blogg. Det har vait MITT sätt att sortera ut o "få lov" att må skit i min ensamhet.

ja förstår, men ändå inte, hur du mår efter din pappas bortgång. När ja fick veta de för ngn månad sen blev ja så jävla illa till mods... ja vet hur du o killen haft de med att försöka få barn o allting i ditt liv blev "lite väl" för bra kände jag. Ja du vet ju att ja själv hade ett helvete med att kunna bli gravid o många ggr är ja glad att ja hade dig där i den perioden de "hände mig"... Du var den som lyfte mig så många ggr o tröstade mig. och de var faktiskt du som tolkade mitt gravtest första gången när ja inte hade en aning o var väldigt lost, förvirrad o dämpad pga allt ja hade gett upp redan.. Jag skänker dig alla mina tankar o kramar o hoppas att ditt liv ska kunna ordna upp sig så småningom. Ja tänker inte säga, de blir snart bra. För när man mår som du så är det det mest irriterande ngn kan säga och man tänker... va fan vet du om det! ja har själv varit där så ja vet hur hatad den kommentaren är fastän folk menar väl! men jag tänker på dig Malin... o ja hoppas att din vändning i livet kommer snart!!! Ja har själv haft 3 år i ren misär... trodde alrdig saker skulle vända uppriktigt sagt... nu är de tänkt att ja ska bli mamma nästa onsdag (ja vet att du hatar att ja skriver de o med all rätt men ja säger de för att du ska se att de KAN gå!) o ja o killen har flyttat till nytt boende som vi stormtrivs i. vårt förhållnade har blivit så stärkt efter alla våra svackor i den här kampen om att knappt kunna få barn vi börjar komma på fötter malin... vårt förhålland ehar varit riktigt illa däran flera ggr men uppenbarligen var man inte helt fördömd. så ja VET att de kommer hända dig också...!



Massa kramar till från Vicky (Oxygen på minbebis.com)

2010-07-13 @ 16:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0