Konstigt...

Det är något konstigt med mig... de senaste två veckorna har jag vaknat med hjärtklappning, skakningar och illamående. :( Är stressad och pressad så antar att det är det. Och sorgen såklart.

Efter älskling slutat jobb igår så åkte vi ner till stan med Rickard. Stoffe köpte sitt efterlängtade xbox slim. :D Han fick "lips" till i priset, så jag blev nöjd också. :) Sen gick vi i lite i andra affärer. Jag köpte tre linnen, en sån där mousse foundation, hårfärg (till utväxten) och så fick jag en fin ring av älskling på guldfynd. Köpte också sån där silvertvätt. Man lägger smycket i en korg sen tar man ner korgen i medlet och doppar några gånger. Trodde inte det skulle fungera, men jag la i pappas kors, och det blev som nytt!

Efter shoppingen var vi och såg "inception" med Micke och Becca. Den var väldigt bra, men lite klyddig. Får nog se den en gång till innan jag fattar till 100% :) Dåligt väder idag, vi som skulle grilla hos Kimie. :( Fast, det blir kanske av ändå, sålänge det inte regnar.

Hoppas ni har en bra helg också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0