Jaså... det säger du?

Jag, älskling och David har varit och badat i sjön idag. Riktigt skönt! Packat lite har vi också gjort, men där är en himla massa kvar... Men det går fort. Vi skulle få nycklarna redan på fredag när det är besiktning, men stoffe frågade inte vad han menade med det... skulle vi flytta in tidigare då eller? Jaja vi får se. :)

Ja vi grillade ju hos Stoffes mormor i förgår. Väldigt trevligt. :)
Sen åkte vi hem till Jonas och såg "Pandorum". Fan jag fattade ju ingenting... :P Haha!
Men sen såg jag den en gång till hos mamma och då trillade kulan ner. ;) Den var bra! Se den. :)

Inte lönt att skriva att jag saknar pappa enormt mycket idag, för det gör jag ju alla dagar...
Känner att jag behöver gråta idag, men jag undviker det... Jag vill inte. Orkar inte.
Tar det en annan dag...

Kattungarna :)







Grillningen :)

Stoffe och Nikki busar med lufsen


Jonas var kocken :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0