Helg!

Helgen är ganska full planerad... Ska hämta nycklarna till den nya lägenheten klockan 13, sen när älskling slutat vid 15, så ska vi handla hem mat. Sen på kvällen ska vi gå på bio med Micke och Becca, ska antagligen se "inception".
På lördag ska vi packa lite mer, sen på kvällen ska vi hem till Kimie och grilla (tror jag det var?). Sen på söndag fyller jag år, och då har älskling någon överraskning planerad för mig, sen på kvällen blir det kalas med familjen.
Jag har försökt dra ur Stoffe vad han har planerat för oss, men han är stenhård faktiskt. Egentligen vill jag inte veta, det är roligare att bli överraskad, men jag vill veta lite ändå... :D

Vet inte om jag ska hämta ut mitt recept idag ändå, och vänta med att tjata mig till sprutorna nästa månad istället...
Kanske kanske... vi får se.

Ha en trevlig helg :)

Kommentarer
Postat av: emeliehjaertajonas

Oh så roligt! Grattis i förskott!

2010-07-23 @ 22:03:35
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0