Grå

Jag längtar till helgen, för då är älskling äntligen ledig. Vi ska gå på bio och bada i sjön och en massa annat. Ska bli så skönt.

Känner mig fortfarande väldigt grå... Det är såhär, att jag låser in min sorg och vägrar känna efter hur jag mår. Så funkar det ett tag, sen brister det och jag är deppig i flera dagar. Tar igen för alla dagar då jag vägrat känna, vägrat tänka, vägrat gråta. Det är min gråa period. Så går det om och om igen...


Det är vår och varmt
och fullt med folk på stan
och jag har köpt nya solglasögon
och gömt mig i dom hela dan

Är du kvar där du var
jag har slutat gå förbi
det är nog bäst för båda
om jag försöker låta bli

Vem lämnade vem
vem lämnade vem

jag är inte över dig än



Kommentarer
Postat av: emeliehjaertajonas

Han gör verkligen det :) Tack så mycket :)

Byt gynekolog, känner du att hon inte lyssnar eller förstår så byt. Det ska kännas bra med personen man lägger sin framtid i händerna på. Lät kanske lite dumt där men du förstår nog :) Kram

2010-07-15 @ 17:35:30
URL: http://emeliehjaertajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0