Adopidowa

Filmen var skit bra. (Knight and Day igår.) Sen var vi fylletaxi till två killar och kom hem vid två inatt och sen mös vi lite framför teven. Idag blir det stor loppis med mamma, vi ska hämta henne vid 13.  Det enda jag hatar med loppisar det är att folk är så fula, dom paxar sakerna innan dom ens har öppnat. (Man ska egentligen lägga bud, på de loppisar jag menar). Tex, vi var på en loppis i skivarp för ett tag sen, dom skulle öppna 13.00.
Folk hade redan vid 12.30 paxat nästan varenda möbel, vissa hade till och med redan betalt!! Då säger man inte att man öppnar ett i heller, för då säljer man inte innan!!! Där var en kvinna som blev skit förbannad, för hon skulle lägga ett bud på några utemöbler, men en annan man hade redan köpt dom innan dom öppnade. Hon blev skogstokig och började skälla ut både köparen och säljaren.... Haha :) Men hon vann till slut, mannen fick tillbaka sina pengar och så fick dom buda på möblerna istället. Om hon fick möblerna eller inte, vet jag inte. Men fan vad jag njöt när hon skällde!!!! :D


Idag är en sån typisk avundsjuk-dag. Är avundsjuk på de som har jobb, på de som har barn, som är gravida med mera... Usch, såna dagar är inte roliga. :( Pappa är borta och ingen bebis i magen... Deppigt som fan...
Men, jag har iallafall världens bästa mamma, och världens bästa man.  Vi pratade om det med Elof igår när vi körde dom till Malmö. Han är lika fascinerad varje gång över att vi gifte oss så ungt. Och att det fortfarande håller! Det är ju fantastiskt tyckte han. "All cred till er alltså, fan" sa han nog tusen gånger. Men det handlar ju inte om tur, ett förhållande är ett konstant projekt som måste hållas igång för att inte dö ut. Man kämpar och kämpar, och försöker ha så ren kärlek och förståelse för varandra som möjligt. "Vi vill bara göra varandra lyckliga", svarade Stoffe när de frågade vad nyckeln till ett bra äktenskap var.
Jag håller med min baby.

Ha en trevlig helg alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0