!!!

Jag saknar dig så mycket,det går inte ens att försöka förklara hur mycket!!!!!!!!!! Varför måste det vara såhär!?? Man ska inte behöva begrava sin pappa när man är 20 år!!!!!!!!!!!!!!! Vart fan är du!? Jag är här och jag dör pappa!!!!!!!!! Folk ser det inte men jag dör!!! Jag orkar inte vara utan dig! Varför måste du vara borta? Varför måste du vara död? Vad fan ska jag göra nu? Ska jag bara fortsätta nu? Låta detta gå mig förbi, låta dig vara död? Är det det som är meningen!? Jag är så trött på att gråta, jag är så jävla trött på att vara ledsen jämt, var fan är du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Varför måste det vara såhär!!!!??? Jag älskar ju dig, du ska för i helvete vara här!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0