Du finns

Idag är jag på bättre humör, för jag och mamma är sams igen. :)
Och Rickard har fått lägenhet så han ska flytta ifrån oss, (han bodde här ett tag). Har varit roligt med sällskap men ska bli roligt att kunna gå naken hemma igen. (haha nej jag gör faktiskt inte det...) Och imorgon är det lön, och imorgon ska jag hämta ut min pergotime, sista kuren jag ska ta. :) Sen blir det förhoppningsvis sprutor, annars bytar jag gyn. Och på fredag är det festival och då ska jag, mamma och älskling kolla i stånd och äta varma munkar, GOTT! Så ja, idag är jag lite glad.lPlus att jag har övertalat älskling att vi ska behålla Bob. (Den svarta kattungen).
Fast han behövdes inte övertalas särskilt länge, för han avgudar Bob lika mkt som jag. :) Stoffe hatar bara kattlådorna, det är därför han inte ville behålla Bob innan. Men jag har lovat att sköta det, tills jag blir gravid, sen får han ta över tills jag fött. :)

Ni får be en bön för mig ikväll att pergon ska fungera denna gången, och att jag blir befruktad, haha. :)


Nu blev jag lite ledsen igen. Önskar pappa var här, är så mkt jag vill säga honom...
Glömde förresten berätta att jag var och hälsade på pappas grav, SJÄLV, för första gången. Gjorde det för nån vecka sen. Grät som en gris, och pratade med pappa. Kändes lite knäppt att prata med sig själv, men jag tror han hörde. Det hoppas jag att han gjorde.

Jag älskar dig så, och i varje leende jag får, finns den kärleken för dig. Du är världens bästa pappa. Jag saknar dig så mkt att jag nästan exploderar. Jag önskar du var här. Det känns som om jag redan sagt allt som finns att säga, som om alla ord tagit slut, ändå känns det som att det finns miljontals saker jag vill säga dig.
I varje leende, i varje tår, i varje skratt, i varje sår, i varje dröm, i varje sorg, i varje dag, i varje natt, i alla stunder i mitt liv, så saknar jag dig. Du finns. För mig dör du aldrig. Du är aldrig död. Du dog inte. Jag älskar dig.

Du finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0